22 juni 2oo9

Igår var det ingen speciell dag därav dåligt med uppdaterande..


Idag däremot massa bra dag, fint väder och fått saker gjorda. Däremot slår det helt slint i skallen på mig om vad som ska hända till hösten, hela jag är ett stort frågetecken. Och det finns uppoffringar på båda plan och det finns positiva och negativa saker med allt. Svåra val helt enkelt som kräver fundering.

Idag då var jag på rehab på morgonen första gången på evigheter. Antingen så är min infektion kvar i kroppen eller så är jag nere på 0..igen. Hoppas på det förstnämnda med tanke på att jag råka ta ut mig något fruktansvärt. Huvudet reagerade knappt på träningen men kroppen bara *poff* nu slutar allt fungera, sagt och gjort. Mådde fruktansvärt illa ett tag men det gick över till slut och då insåg jag att det kanske var bäst att ta det lite lugnt. Sedan så åkte mor och jag in till Eksjö för att fylla i min underbara tatuering, Mattias lika trevlig som alltid.



Ska man gadda sig någonstans, då är det fan i mig på Primetime. Ja jag vet hur jag har prisat Lakks och så. Men har man bara varit hos en så. Nej men ärligt talat de är så jävla sjyssta inne på primetime och man får bra kontakt och Mattias & PK är grymma på att sätta in sig i hur man vill ha det. Jag blir alltid lika nöjd med de Mattias visat hittills. I oktober ungefär tror jag det smäller. Det ska bli nice.


Plastad arm i Eksjö

Ne så i stort sett så har dagen varit finemang, nu fattas bara en älskling att äta mysmat med framför tvn och gosa massor med. Men jag får helt enkelt vänta en vecka till.. Suck. Huvudsaken är att det inte är en månad.

Nu blir det nog att äta lite kvällsmat och vara lite social med mor.
Tjingeling!
 


Kommentarer
Postat av: Randy

Mys med pojkvännen är det bästa som finns =)

2009-06-22 @ 23:48:19
URL: http://randys.se
Postat av: Chromebitch

Randy : Oh ja världsbäst (:

2009-06-22 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0