26 juni 2oo9

Okej jo jag vet det är den 27:e juni för att vara exakt men jag vill ju uppdatera om vad som har hänt "idag".


Det känns aldrig riktigt som ny dag om man inte har sovit emellan. Varför egentligen? Aja idag vaknade jag upp och fick döpa om mig till Smulimodo, en såndär fräsch blandning mellan Smulan och Quasimodo. Varför? Jo av någon anledning såg det ut som jag fått värsta smällen på ögat och ögat var toksvullet. Blått var det runt också. Antagligen pga pollen eller för att jag råkat sitta i drag, vem vet. På förmiddagen råkade jag sitta i solen utan att ha smörjt mig, så farligt är de väl inte jag har ju linne och shorts? Jo jo Emma bra idé det där, eller inte. Jag är lite röd på bröstet nu iallafall. Sånt som man får leva med helt enkelt.

Vid 15-tiden åkte vi inte till Jkpg jag mor och far för att först hämta deras Madonna biljetter och sedan för att jobba. Tråkigt nog var det inte mycket att göra så jag satte mig och studerade. Det är kul jag börjar lära mig en hel del nu Pandan.

Nej nu funderar jag på om jag ska lägga mig och sova och hoppas på att somna snabbt. Får väl se om jag blir väckt vid 04.02 igen denna gång eller om det kanske går bättre. Älskar dig ändå♥

Det får nog bli sängen, natti på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0