28 juni 2oo9

Holy shit , böckerna är slut !


Vad gör jag nu? Vad ska man ta sig till? Exakt samma känslor efter att ha läst superbra böcker. Det är fan sorgligt när de tar slut. Mest tragiskt är att man vet med sig att det inte kommer en fyra heller! Nej för Stieg Larsson gick och dog -04! (Må du vila i frid underbara författare)
Men irriterad blir man, det var ju så bra. Oh jag hoppas verkligen att filmerna också håller måttet. Här är trailern till flickan som lekte med elden
Man blir alldeles pirrig i kroppen, så som jag längtar efter att se den. Lite minus på att man vet vad som händer dock.

Nu ska jag nog gå och lägga mig tänkte vara lite hurtig imorgonbitti men vi får se hur det blir. Kanske dör av andnöd?


Godnatt på er !

(Jag toklängtar efter min älskling nu när jag vet att vi får snart får hålla om varandra igen♥♥♥ )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0