29 juni 2oo9

Varför är det så förbannat varmt på mitt rum för?!


Visst att det brukar vara varmt när man inte haft öppet fönstret men nu är de olidligt kommer inte kunna sova inatt heller. Men det vill jag för jag vill att klockan ska bli 12.08 den 30e juni 2oo9 och allra hellst 19.58 ! För dåå är jag hos min älskling. Och det ska bli såå underbart, hihi. Ska nu vänta på att min far kommer hem så att jag kan få låna med mig deras bärbara dator så att jag har något att leka med på tåget upp och ner. Har inte packat klart än heller. Huva så mycke kläder man ska ha med sig då.. Sen när man väl ska ha på sig något har man ingenting med sig. Som alltid, haha.

Vart i Jkpg idag med mami blev en hel del inköpt kan jag säga. Massa bra. Bilder kommer såklart.

Två par skor från skopunkten, ett armband (HelloKitty) och necessärer från Indiska..

Nu skall jag fortsätta med min packning !

Tjingeling på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0