3 juni 2oo9 - STUDENTBALEN

Okej jag börjar få lite rampfeber o.O

Är inte lika nervös nu som jag var igår för en sak, usch vad sur jag var på mig själv då. Nu vid 14 bär det av till Yvonne för hon ska hjälpa mig fixa till håret, mor kunde inte göra inbakade flätor. Hoppas det blir snyggt på mig, den tanken slog mig just. Ja det blir nog skitbra, min klänning är ju snyggast så ^_^ Iallafall enligt han som är gift med hon på speciella stunder, haha. Så säger man väl till alla? Iallafall ska ta och plocka ögonbrynen en sväng nu.

Med stor sannolikhet så kommer jag skriva om hur det var, imorgon eller inte det får vi se helt enkelt. Bara jag har tid.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0