4 juni 2oo9

Dagen efter dagen med stor d.

Hur var det då?

Det var faktiskt över förväntan och jag hade riktigt trevligt trots några riktigt stora faktorer som drog min tillvaro.. Min kavaljer var helt underbar hela kvällen, maten var god (det jag fick i mig), sällskapet vid bordet var trevligt, talen sög dock ursäkta och det var rätt mysigt att dansa (tills en klack genomborrade min fot) Sen så var det rätt häftigt att se alla så himla uppklädda och vackra, okej vissa var ju mindre vackra än andra men ehrm de nämner vi inte här.

Vad var så hemskt då?

Ja för det första min vikt, bidragande faktor till mindre andningsgrad. Sedan så lyckades jag med att bli förkyld denna veckan så jag missade både spa på hotellet samt att klä vagnen, iallafall. Satt halva kvällen och kunde inte andas genom nosen (det blir lite jobbigt att äta då när man inte känner för att äta med öppen mun så man får in syre samtidigt) Sen de där gubbarna som spelade musiken sen, man bara va? Kunde inte Jens fortsatt? Jens är bra!

För att sammanfatta det hela så hade jag en väldigt trevlig kväll och det är synd att jag alltid ska tima att må dåligt när Tobbe och jag har det som bäst, det var helt underbart att få se honom uppklädd och bara sjukt toksnygg. Synd bara att jag ser ut som en knubbsäl på 95 % av alla bilder som togs, är det bara jag som är så sjukt egotrippad eller är det bara jag som kan se skönheten i en bild innan man knäpper istället för att bara stå och knäppa och hoppas på att bilden blir bra? Nej jag får helt enkelt nöja mig med att jag kommer ha skitsnygga bilder på alla jag känner utom mig själv för de bilderna tar ju inte jag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0