8 juni 2oo9

Man mår som man förtjänar & en nära döden upplevelse...


Studenten var lätt bäst, kortfattat. Samtidigt så förbannat sorgligt. Flaket var askul att åka runt på.. trots hagel och regn.
Men tack vare haglet & regnet är jag dödssjuk.. Vaknade natten till måndag och kunde knappt andas, panik. Paniken gör allt värre och får ännu mindre luft. Väcker mor som ringer till jouren i Eksjö, nemen inga läkare tillgängliga förutom någon medicin-nisse, heja det kändes som jag var på väg att dö av smärtorna i bröstet plus andnöden. Sköterskan säger åt mor att ge mig starka tabletter och vatten. Får alvedon forte och lugnar mig efter ett tag. Vid 3 på morgonen kollar mor och jag på I Taket Lyser Stjärnorna och därefter 1 ½ House avsnitt. Gick och la mig vid 6-tiden och kunde sova sisådär 5 timmar. Ingen kul upplevelse. Nu vågar jag däremot inte sova för jag är rädd att de ska hända igen..så min plan är att gå ner och läsa Flickan som lekte med elden. Superbra bok. Aja natti på er som mår bra..



Älskar dig Tobias Karlberg

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0