29 mars 2oo9

Im up Im down like a rollercoaster racing through my mind..


Skum jävla dag. Upp,ner, upp. Men antar att det är så här det ska vara att leva. Man kan ju inte alltid må bra och vara lycklig. Synd det trodde jag i ungefär två månader men det är chill.
Dagen i all ära har bestått av det dagliga wow.. Vakna logga in, daylies, lite farm av blommor > göra flaska & sälja på ah. Sen så har jag mestadels levlat min fula lock (: Hon är lvl 17 nu och helt imba redan, "dot-dot".
Sen så migga min syster till Stormscale idag också *sad panda* Och imorgon är det skola igen. Skrev ju faktiskt några rader på mitt naturarbete, sen kom det lite för mycket känslor så fick lägga allt åt sidan. Min morgondag suger, skola från 8.15 till 14.30 och sedan den där idrottsskolan vid 17-18. *ännu mer sad panda* Dock äger mina vänner så cewpe-hårt så det finns inte :) Pandan jag är så sjukt tacksam att du finns när jag har det svårt <3 och Henry är också förbannat bra i sådana lägen då jag bara skulle vilja kasta in handduken. nej nu ska fan i mig inte min blogg bli känslosam ! Synd att jag inte kan sitta och spela wow hela natten. Vill levla och springa massa dm på låglvl med de andra :< Tagg i Tassen pwns the day !  Imorgon blir det DM-raid : D Nicenice.

tålamodemmatålamod


Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhh.. Jag fattar precis ALLT av wow-snacket..

2009-03-30 @ 16:58:06
Postat av: My

Höhö, den var från mig

2009-03-30 @ 16:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0