31 mars 2oo9

Days come and go..

Blä får bara bli ett hyfsat kort blogginlägg med tanke på att jag har finfina rehabövningar att göra innan jag går och lägger mig. Nu jävlar börjar träning komma in dagligen igen (: sånt gillar vi ! Har en månad på att gå ner några storlekar till min balklänning, och så ska det bli ! Idag fick vi studentmössorna! Asnice. Min var såå fin. Synd att den inte gick över dreadsen bara ! Ja, jag knäppte kort också.
 

Idag blir det tyvärr inge wow-snack med tanke på att jag knappt spelat för jag har pluggat och spelat betapet :) I pwns on betapet! Nej nu blir det sängen och ladda för ett 5 timmar långt nationellt prov , wohoo!

Jag försöker att förstå men det blir lättare för mig att bara låta bli..

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0