1o maj 2oo9

I can sense something in the air..

Okej inslaget i tv4sport var inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. Och självklart är det kul med publiciteten även om jag inte tror så många såg det. Men men, finalen var iallafall dödstråkig att titta på då det bara var Belmonte som spelade någorlunda bra. Vart ute och gått idag på morgonen med mor och djuren, mysigt väder inte för kallt och inte för varmt. Nu är jag sådär dödstrött som jag brukar bli mellan 16-17 tror jag faktiskt ska lägga mig lite i sängen och läsa lite historiabok och påbörja arbetet i tid och få det klar innan onsdag iallafall, mål kan man ju alltid sätta. Usch skola imorgon igen. Inte mycket kvar nu. 7-8 skoldagar totalt tror jag minsann att det är. Och sen då? Bah jag vet inte, snälla snälla låt mig komma in på Digital Visualisering så jag har något att se fram emot, även fast jag är rädd för deras höga krav och att jag inte är tillräckligt bra. Men vi får väl se. Nu blir det naptime. Eller powernap bara att mina powernap är ungefär 1 timme långa.

Update senare ikväll kanske. Nite :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0