23 maj 2oo9

Knasig pojkvän plus en soffa...

Inte uppdaterat på fyra dagar nu, hu så hemskt. Nej inte direkt men liten uppdatering kan jag vara snäll att ge. I onsdags var det studiedag och jag minns typ inte vad vi gjorde riktigt. Vi sov iallafall här hemma hos mig för på torsdagsmorgonen bar det tidigt av till Stockholm för att spela SM i Vårby. Resan dit var hyfsat bekväm med en underbar lskling som offrade sig och satt i mitten i baksätet. Vägen hem var pain in the ass så att säga. Kan också säga samma sak om bowlingen, jag deltog iallafall och spelade inte direkt min bästa bowling ever så att säga. Vi hamnade hos mig inatt igen på torsdagskvällen och på fredagen skulle vi upp igen.

Tobbe skulle hämta Herbert på kortis och sedan skulle vi på marknaden i Nässjö. Vi fick följe av min mor på marknaden också, hittade ett par sjuuuukt fina skor hos ett par tjejer som stod mitt på marknaden med massor fina skor, mor min hittade sig också ett par finfina skor. Mycket bra köp de där. Köpte mig en ny väska också, det var på tiden. Efter marknaden drog vi hem till Sara och det stod att fläta i dreads på Sabine på schemat, det var jag och Sara som stod för iflätandet. Tre timmar senare var vi klara och Sabine vart nöjd, bilder kommer når jag orkar slänga in dem.

Efter besöket hos Sara gick jag och min älskling till Harmony och käkade mycket god mat, kan säga att jag fick problem med att gå hem sen efter det målet mat. Men gott som fan var det. Efter det gick vi hem till Tobbe utan att veta vad vi skulle göra med kvällen. Först var det planer på jönköping och sedan hotellet. Men det hela slutade medd hemmamys framför film. Också massa bra enligt mig. Somnade vid 0230 tror jag som måste vara personligt rekord att vara vaken hos älsk.

Idag vaknade jag vid 1100 av ovinklade persienner och bra väder. Blev en sån där riktig segmorgon då allt gick i slowmotion och vi var väl inte fullt klara förrens 15-16tiden. Efter vi var helt klara gick vi hem till min mor för att käka. Åt god mat och tittade på tv och det är ungefär vad vi gör nu. Tittar på tv iallafall, Hundtricket at the moment bra film. Det var någon mer film som vi skulle se efter denna. Får se hur länge vi blir vakna idag. Det vet vi inte än.

Nu kommenterar min underbara älskling mina bröst också så jag känner det är dags att sluta blogga och ge honom en omgång stryk han sent ska glömma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0