7 maj 2oo9

Ojoj nu har det vart dött ett bra tag. Förlåt. Ska försöka skärpa mig nu när det mesta börjat lugna sig. Hade full rulle förra helgen då det bar iväg till Göteborg redan på torsdagen. Var på ett seminarie om klot och banprofiler som Tomas Leandersson höll i.

Sen på fredagen var det dags för första starten i Super Six (anledningen till att vi var i Gbg) Det gick väl sådär kan man säga. Idan och jag spelade tillsammans och det var mycket trevligt :) Även fast det kanske itne var några direkta höjdarsiffror som vi fick till den starten så var vi ändå rätt nöjda. På kvällen blev det liseberg med mami och papi men det var så fruktansvärt kallt och både pappa och jag hade glömt jacka/tröja, haha så jävla bra. Det blev mest lotttagning av mor medans pappa och jag "hängde" i arkadhallen. Den jävla hallen måste ha sett likadan ut sedan jag var typ 5 eller något. Högst tre nya spel kom vi fram till att det fanns. Vi stannade dock inte så länge på liset utan åkte till hotellet efter kanske 1-2 timmar. När vi kom till hotellet tittade vi på tv och såg dessa fantastiska bröder .. http://www.youtube.com/watch?v=ou_EYyZX0UQ Sicka jävla skills de har alltså.

Äntligen blev det lördag och jag skulle spela 17.00 och jag skulle äntligen träffa älsklingen min <3 Träffade Tobbe i hallen och släpade med honom till nordstan för en liten shoppingtur. Hittade faktiskt en hel del saker. Sen åkte vi tillbaka till hallen för att spela andra starten. Började ju bättre än första starten kunde jag glädjas med. Sen jävlar gjorde jag 268 i andra serien. Då kändes det riktigt bra. Helt sinnessjukt så fortsatte det ungefär lika bra hela tiden. Gjorde mellan 220-230 alla kommander serierna. Hade 921 rent på de fyra första och 1121 på mina fem, redan där hade jag personligt rekord. I sista serien kom nervositeten igen, det sista lilla snedsteget som gör att allt skiter sig. Allt jag tänkte på var min teknik och hur jag var tvungen att hålla den. Jag lyckades hyfsat bra, lite ont om strike i början men sen kom en femling från ruta sex och fy fan va bra det kändes. Slog 1354 rent och nytt rekord på sex serier också :) Sen slog mig tanken hur nervös jag skulle vara i en supersix finalen. Men lycklig som få att äntligen få lyckas i en supersix också. Plus i kanten att jag var enda tjej till final också.

Söndag och finaldag, nervös som jag vet inte vad. Där står jag och 31 killar och typ hela jävla Team Sweden är ju med, heja Emma. Det började ganska stabilt med ett snitt på 190, sen tappade jag totalt bort mig i femte serien och då kändes det ganska så kört för min del. Herrarna spelade hur bra som helst och jag hade ingen fördel någonstans av deras spel. Men jag var nöjd som få bara av att stå där. Dock var det lite pinsamt när jag i femte serien gjorde 169,162 och 165. Och självklart började sista serien med en dubbel , tre miss och en spärr. Efter spärren när jag går tillbaka vad händer? Jo jag får en jävla kamera rätt i fejjan och håller på att börja asgarva av chocken! Skärper till mig som satan när jag inser att det är bara mig han filmar, pang sätter fyra strike i rad och kommer inte sist i första finalen! Fick sedan veta att han filmat för att de ska göra en intervju med mig för tv4 sport, ehe vad sa ni? I den stunden ångrar man lite att man inte tvättade håret på morgonen. Iaf han gör sin intervju kallar mig Sandström, jag minns inte vad jag sa och jag står nog i princip bara och flinar. Kul! Men jag åkte ju därifrån med vetskapen om 2500 kr. Det var iaf värt, och att vara ensam tjej :)

Veckan som varit vettifan riktigt vad som hänt. Pluggade mest på måndagen har jag för mig, mitt minne är kort. Sen hela tisdagen var till för att förbereda för projektarbetet och sov hos älsklingen<3

Projektarbetsdagen sög i stort sett då jag var i skolan från 10 - 19.15. Försök förklara hur man borrar klot för en som inte ens vet hur man spelar bowling.

Idag har inte mycket hänt förutom att jag var hos älsk en stund efter skolan, pluggade och mös i stort sett. Gjort klart fucking naturrapporten ikväll och är inte speciellt trött, lite jobbigt må jag säga. Jag orkar egentligen inte alls morgondagen på grund av engelska jäveln men sista jävla riktiga lektionen jag behöver ha förmodligen. Ge mig bara ett jävla IG så jag slipper sen, ja jag har redan gett upp.

Nu ska jag spela betapet en sista gång med syster och Jesper sen får jag väl lägga mig.

Tobias Karlberg jag älskar dig <3 Du är underbar på alla sätt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0