091110



Brrr it's cold in here..



Och ja det är kallare än vanligt dessutom. Varför? Jo för något nöt har öppnat ett fönster här inne och det var ju varmt och skönt från början här inne. Bah. Och nu råkliar det på en punktjävel på ryggen och jag når inte. Frustrerande som fan! Jag vill bara hem till min man lägga mig i sängen med honom under en filt och mysa till en film eller något. Det vore underbart ♥ Jag längtar som bara den.

Nu är det bara typ 3 timmar kvar av tracking och hoppas vi får börja med uppgiften till denna veckan så att den blir klar snabbt. Hoppas kan man ju iallafall. Skönt dock att inte behöva vara i skolan. Nu ska jag kika och kolla på det här med engångskoder till min bank och se om jag kan klura ut hur det funkar, hah. Hade ju vart bra om msn hade funkat i skolan (tror dem har blockat det nu)

Tjingeling på er!












Kommentarer
Postat av: BeA Nilsson

Fatta hur länge "han däruppe" fick tänka innan han kom fram till att just den DÄR punkten kommer hon inte att komma åt att klia på.



"-Kom nu alla änglar, du med Jesus. Nu sätter vi oss här på en molntapp och kollar vilka problem hon kommer att få därnere. Hon Sandbloms-tösen."



Det är väl ungefär så roligt man kan ha det däruppe...

2009-11-10 @ 13:01:58
URL: http://www.digitaltsyre.blogspot.com
Postat av: Markus

Hahahahahha. Ja, SÅ viktigt är det....

2009-11-10 @ 14:49:26
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0