Bosön - Dag 3 so far..



Dagen so far och sammanfattning utav gårdagen..



Jag har vart vaken i lite mer än två timmar nu och jag är sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Snart är det dags för kost & näringslära med Kurt Granlund. Då vill jag vara pigg och inte trött. Vill inte direkt sitta och halvsova när han står och babblar, beror ju också på hur intressant det är som han snackar om. Imorse var vi ute och sprang igen, kortare men fortf. en vettig runda. Folk säger så jävla mycket skit, pallar inte lyssna mer.


Idag då är det som sagt Kurtan som ska föreläsa och sedan fika och lunch och all mat och lite senare idag är det dags för hopp/styrke-tester. Kommer förklara mer grundligt ikväll vad det innebär. Men rätt skön och inte alltför jobbig dag idag med andra ord. De har ju sparat det värsta till sist, imorgon alltså.


Nu skall jag gå och borsta tänderna och sedan är det dags att bege sig.. Tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: ina

ha en bra dag .D

2009-11-03 @ 09:51:12
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0