Bosön - dag 3



Sitter här döden trött med en nästan full chips-påse och en halv fanta...


Nu sitter man här på sängen och tar det lugnt efter en till heldag på Bosön. Idag har vi äit, ätit och ätit, eller ja lite kost och näringslära har vi haft också samt gjort hopptester. Hopptesterna gick ju sådär men det är bara att göra bättre nästa gång det blir av. Nu återstår bara det förbannade coopertestet på 3000 m, tror tjejer ska springa på mindre än 23-25 minuter för att få 1 poäng. Hallå jag lär springa på 35! Finner inte ens någon gräns att springer jag på mindre än så är jag nöjd, jag är fan nöjd bara jag kommer runt!


                              


Nej nu ska jag sätta mig och kolla lite webbtv eller Vampire Diaries.. Tjingeling och godnatt på er!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0