Dör snart i minibussen..




Kommer jag inte ut ur den här minibussen snart kommer jag avlida..



Och jag skämtar inte! Hur jag än sitter dödar mina ben mig. Mest ont gör mina skenben men när jag sitter så syns det inte direkt. Däremot när jag ska promenera någonstans ser det ut som jag fatt någgot hårt up the ass. Not good. Enligt syster så är det 40-50 minuter kvar sen så är vi hemma. Och så här går iinte att sitta, helvete! Aj som fan så ont man kan ha, hur satan ska jag kunna spela bowling imorgon? Bra fråga.

För övrigt kommer bara en kort kommentar angående dagen, vi sprang det förbannade coopertestet och jag sprang på 36 sekunder för mycket. Men sådant är livet, sprang mina 10 sista varv med en brutal smärta i vänster vad, kändes som den krampande konstant. Men som fan heller att jag gav upp. Nu har vi som mål att om ett tag vara 2 minuter bättre. Ska fråga älskling vad som är realistiskt mål.

Nu sitter vi som sagt i minibussen och... när blev det så varmt? Får väl kanske kränga av mig jackan i värsta fall. Nu börjar jag bli grymt hungrig, inte konstigt när vi ätit konstant innan så.


Update när jag är hemma sen. Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0