Godmorgon




Alltså jag blir fundersam...



Är jag inget intressant längre eller? Skriver jag bara om trams och meningslösa saker som ingen orkar läsa? Förr så fick man kanske en kommentar lite då och då och det är ju så himla roligt. Just för att då vet man ju att någon har tagit sig tid att läsa, man vet att man kanske har berört en människa på något vis. Egentligen ska jag inte haka upp mig på sånt när jag enbart skriver för mig själv, för att jag tycker det är förbannat kul att skriva, inte för att folk ska få läsa något.

Nu däremot blir det frukost sen återstår det om jag ska bleka utväxten idag då eller inte. Hm svår fråga. Skulle behöva sätta igång med det nu isåfall liksom. Eller inte med just blekningen utan om jag ska färga det samtidigt när det är nyblekt.

Aja vi får se, först frukost. Tjingeling!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0