Ups..



Hehe då har man visst inte skrivit något på 4 dagar.. Bad or not?


Får väl kika på statistiken sedan och se hur många som kikat efter uppdatering, det kan ju inte vara många inte. Just nu sitter jag i skolan, är less och sjukt nere. Ja självklart har jag ont också. Varför är jag nere då? Jo ett, det är förbannat tomt utan min älskling, hatar att vakna upp utan dig bredvid, två jag har haft konstant ont nu sedan i fredags, sover sjukt dåligt med tanke på att det gör ont så fort jag rör mig. Och nu sitter jag här i skolan fattar inte ett jota som vanligt av vad vi sysslar med och är hungrig. Buhu.

Nu ska jag sluta gnälla och försöka göra något. Tjingeling..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0