0522



Haha jag är såå jävla cewpe..


Rätt kul att vara jag ibland ni borde prova. Tror jag somnade runt 00 igårnatt, sen så har jag vaknat vid 0219, 0340, 0410 & 0419. Wtf?! Alla gånger har jag typ drömt/trott att jag borde gå upp annars skulle jag aldrig hinna. Vid typ 0219 tror jag jag till och med gick upp för att duscha och efter jag kissat insåg jag att klockan inte var riktigt vad jag trott. Då gick jag tillbaka och försökte somna om. Inte sovit något vidare men kan ju sova på tåget. Men jag har fått så sjukt mycket gjort. Gick och tvättade håret vid 0430 typ och sedan dess har jag sminkat mig, halvt klätt mig och spelat/spelar Aion. Och nu bloggar jag! Jag börjar fan bli hungrig, tror inte det är någon bra idé att käka nu dock. Haha roligast var ju att när jag startade datorn och sedan vent ser jag Hypno, Nyuu och Odo. Ja alla kamrater vakna, trevligt trevligt. Nu sitter jag och lyssnar på när Pandan spelar Doom3, askul att lyssna på. Och snart snart snart får jag träffa min älskling ♥ !

Vet inte hur jag uppdaterar i helgen, ni får helt enkelt se. Tjingeling och godmorgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0