091004



Vilken so not givande dag..



Det enda jag har gjort idag har varit att sitta här i princip. Kollat bowling och Criminal Minds. Jag har inte något vettigt att skriva om idag heller för det har ju inte hänt något direkt. Kollar runt på lite grafikkort och såg reprisen av idol vid maten. Alltså Camilla är ju enbart pinsam, eller är hon bara döv? Juryn säger till henne hur mycket hon suger och att hon bara är dansband och schlager men ändå får hon deras wildcard. och vad gör hon?! Jo hon kör en dansbandslåt på Hallelujah. Hallå? Vad hände där då? Och till råga på allt så röstas Jon ut, inte rätt någonstans. Men men.

Nu sitter Johannes och säger på msn att jag har en celeron också?! Wtf är det för fel på världen idag? Nej nu slutar jag skriva innan jag skriver något olämpligt. Tjingeling på er!



Kommentarer
Postat av: Elina

Det låter smart. Är ju onödigt att berätta innan, så kanske dom försöker stoppa dig på vägen. Ja det är ju det som är grejen, tänk om någonting går fel! Om man får en infektion och tvingas ta ut implantaten, då får man inte sätta i nya på 6 månader..

Jag var skitnojjig för jag tyckte inte illa om mina "gamla" bröst, jag gillade dom men jag ville bara ha större. Formen på brösten kan man ju inte göra så mkt åt, det heter ju förstoring, så efter operationen kommer man se ut som innan fast större bara :)

2009-10-04 @ 19:53:43
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0