Dag 2 i Stockholm med älsk





Dagen började med att vid ungefär 0930 gick vi upp för att äta frukost. Det var nomnom saker hotellet bjöd på. Efteråt så spenderade vi lite tid på rummet och sedan var det dags för en ny runda på stan. Besökte en del affärer som vi var i igår men tog en hel runda med obesökta affärer faktiskt. Det började med en sväng på Cubus där älskling och jag köpte mjukisbyxor, jag vita och han svarta. 30% rabbat fick vi på de också, man tackar 139:- ist för 200. Sedan så gick vi vidare ner mot en gata vars namn jag inte kommer ihåg och vi gick förbi en liten mysig och prålig affär som jag var tvungen att gå in i, det stod på dörren "butiken ska renoveras utförsäljning" Först hittade jag ett sjukt snyggt skärp från Friis&Co för 250 spänn, kändes lite halvdyrt men jag ville ha det ändå. Tills vi gick förbi den snyggaste väskan på superlänge. 300 riksdaler egentligen 600:-, där sparade Emma 300 kr. Vi gick sakta men säkert vidare och gick in på Carlingsbutik nr 5 tror jag. När vi var på väg ut ser jag en supersnygg jacka som jag absolut var tvungen att prova. Jag provade visst en storlek S som satt lite för tight men den var så sjukt mycket snyggare på. Och gissa vem som hade flytet och hittade en storlek M mitt bland alla jackor som satt sjukt bra? Jo jag såklart! Jackans ordinariepris var 900:-, Carlings råkade ha erbjudande på alla jackor 300:- Ca-ching! Där sparade Emma 600:-. Mycket nöjd. Var inne en sväng på Punkt Shop och köpte två armband för 30:- också något specialpris dock såg jag aldrig ordinariepriset. Passade på att köpa en till sak där inne men vad får ni veta inom en framtid!

Min man gjorde också sjukt mycket bra klipp och köpte skor för 250 kr som kostat typ 7-800 och sjukt snygg tröja på Cubus som kostar lite mer på andra ställen. Gissa om han är snygg i den dessutom? Nu har vi nyss sett fail-fotbollen, kul med 2 mål som båda bli bortdömda. Nu ska jag vara social med min man också medans det kan ni fundera på att jag köpt saker idag och igår för 2400 kr ordinariepris men bara gett 939 kronor! Sug på den ni. It's good to be me. 

Tjingeling på er! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0