Fredag och nästan nyvaken..



Eller ja jag vaknade åtminstone för 50 minuter sedan..



Mycket blandade känslor av att vakna och sedan läsa mail från Peppe angående Bosön. Tur att jag har min älskling♥ med alla hans kloka råd. Vad hade jag gjort annars? Däremot är jag skeptisk till att skriva ner allt man äter och dricker under 24 timmar, första tanken var; shit det kommer ju bli massor med saker. Men nu ju mer jag sitter och tänker kommer det bli ännu värre, på andra hållet.

Vad äter jag på en dag? Jag äter aldrig frukost förutom sådana här dagar då jag vaknar vid 1100, men det är ju nästan lunch nu. Sen så äter vi oftast middag här hemma mellan 15-16 och sedan äter jag kanske någon chokladbit eller bara något gott (fredag&lördag) Men vänta lite nu, enligt schemat för Bosön söndag-onsdag ska vi tydligen äta 4-5 ggr per dag. För att jag ska kunna äta så många gånger om dagen måste jag få mig rutiner, vilket jag vet att jag aldrig kommer få här hemma. Gissa om jag vill flytta hemifrån och ta tag i mitt liv? Problemet är att jag inte har något tålamod, vill jag att något ska ändras så ska det göra det nu. Gör det inte det mår jag dåligt över att inget händer och jag är sämre än alla andra. Så prio nummer ett är att ha tålamod över saker och ting, allt kan inte hända över en natt. Prio nummer två är att ta tag i saker och ting. Prio nummer tre är att skaffa mig rutiner. Jag får helt enkelt jobba på det.

Nog med tankar och svammel nu, nu blir det brunch eller något. Ner och träna lite bowling vid 16-tiden med Markus. Sedan blir det nog bara att sitta hemma framför tvn efter en promenad med hundarna. Det är ju faktiskt fredag så ska unna mig själv lite.


Tjingeling så länge!








Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

tack så mkt:)

2009-10-30 @ 13:38:04
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Markus

Nä, inget i videon alltså. Hon sjunger "Living in this is the new thing" istället för "Living in SIN is the new thing". Man får inte leva i synd i Amerikat!

2009-10-30 @ 18:50:05
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0