Godmorgon!



Sägs i vent: Jag gick och la mig halv fyra och vaknade nu..


Vilket är sant bara att de missuppfattade halv 4 och trodde jag hade gått och lagt mig halv 4 inatt medans jag menade 1530. Nu är jag vaken iallafall, efter en jäävligt skum dröm. Jag minns bara att det började med att jag och syster stor i min dåmera gigantiska garderob och försökte hitta kläder till något fancy party. Och samtidigt så skrev min far ut massor med 500-sedlar via datorn som skulle till något, skumt. Sedan minns jag inte helt men det slutade med att jag åkte i en för full minibuss med ett gäng nördar/under-cover-agenter med en mördarhund stor som en råtta på instrumentbrädan. Aja väl framme på något place skulle jag spela kille så jag fick fina för stora skor, spruta på lite axe-parfym och använda Nivea for men deo och ta på mig en stor jävla mössa. Först ville de här agent-nissarna att jag skulle lämna mina egna nycklar som garanti hos den här maffioso-nissen eller vad han föreställde, men det vart big nono från mitt håll där. Därefter skulle något precis hända och det var en mindre unge med i bilden som gjorde något men det har jag nu glömt.

Därefter vaknade jag med ett ovisst ryck om vad det var för dag eller vad klockan var och trodde att jag glömt något. Så nu är jag iallafall vaken och avslutar med detta.


Men ja det kanske inte stämmer helt med tanke på allt som jag nyss drömt om..Anyway, nu är det snart bowlingträning och jag måste vakna till tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0