Knock you down



Ett förbannat gnälligt humör en vanlig tisdag kl 1357



Japp oväntat att jag är på gnällhumör men vart fan är denna dagen på väg? Dagen börjar med att jag har ont i magen redan när jag vaknar men idag verkar det bara ligga sådär irriterande i bakgrunden och gör mini-ont. När jag sedan ska klä på mig så tittar jag ut genom fönstret och vad får jag syn på? Jo snö, snö i oktober, snö den 13:e oktober 2009. Kul, not. Iallafall väl hemma under pågående försök att göra sig iordning kommer jag på att jag bara har 30 spänn kvar på busskortet. Hm undra om man kommer hem på det? Ytterst tveksamt vill jag lova.

Väl i skolan sitter jag bara och fryser och lyssnar på en tråkig föreläsning som hade gett mer om vi fått sitta vid datorerna samtidigt. Men sådant är livet, de är ju duktiga på de de gör iallafall. Men tro fan inte att min dag blev något bättre allt eftersom dagen gått heller. Nejnej sådant är ju inget kul. Vid lunch upptäcker jag att min mat är iskall i mitten och för många som använder microsarna för att orka gå och värma om på nytt. Dessutom så upptacker jag i samma veva hur ont jag har i käken min, skulle kunna tippa på en elak visdomstand som jävlas med mig.

Dessutom så funkar inte datorerna så som vi vill nu heller när vi ska börja jobba i Premiere, först fel på filer och allt och sedan krångel med själva uppgiften. Är det inte underbart att vara jag?

Nu skriver vi fasen inte mer. Måste bli klar med den här skiten, blä. Godnatt eller något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0