Lunch 091005



Dagens lunch bestod utav potatisgrating med köttfärs och en sallad med gräddfil och tacosås..



Nomnom nu är jag mätt och belåten. Iallafall en stund till. Snacka om att man blir hungrig utav att äta flera gånger men mindre mat per gång per dag. Det blir iallafall jag. Nu sitter jag här och försöker fördriva den sista tiden utav lunchen och sedan är det dags för klassmöte. Varför ha klassmöte en gång i veckan för? Fattar verkligen inte.

Idag har vi en föreläsare som heter Geuseppe Cristiano, japp han är en italienare men snackar på engelska just nu. Vet inte om det är behagligare eller jobbigare att lyssna på. Hittilss har jag ju hängt med bra på de han sagt, bara att vissa saker har vart skittråkiga. Anyway han är alltså Storyboard artist, ett helvetes jobb om ni frågar mig, inga som helst planer på att någonsin göra något sådant. Men men får väl se om han lyckas övertyga mig om att det är ett bra jobb något mer. Han ska fortsätta och snacka om sitt stuff efter klassrådet, därav slutar vi så trevligt vid 16.30 idag. Bah hemma runt 18, liiite tidigare om jag har tur. Men vi märker väl, när jag kommer hem ska jag fylla den där förbannade pilatesbollen och träna på riktigt. Min syster har nog suttit ur all luften eller så har Thiva vart i farten.

Nej nu ska jag fördriva mina sista 20 minuter av rast. Hur mobil-bloggar man? Någon som kan hjälpa mig, haha.

Tjingeling så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0