Mindre än 24 timmar kvar..



Ihhk jag sitter här och känner hur hjärtat hoppar runt i kroppen av lycka !


För övrigt är jag skittrött för jag råka ligga i sängen och virka till typ 02.20 inatt. Not good. Men nu ska jag nog käka frukost och se lite serier samtidigt men först måste jag ner och tvätta lite jeans. Måste ju packa idag, tåget går från Nässjö 0642, huvva hur fan ska jag palla det? Att jag kommer sova på tåget. Men fortfarande, hur mobilbloggar man? Vill ju kunna uppdatera när jag inte har en dator i närheten ju. Jag får se över den biten i guess. Nu mat och tvätt!

Tjingeling på er!



Kommentarer
Postat av: Markus

Du får ju gå kurs hos storbloggare som mig hur man mobilbloggar!

2009-10-08 @ 11:49:50
URL: http://macizz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in.

Om du besöäker min blogg så lämna gärna ett spår efter dig.=)

Ha en bra dag.

2009-10-08 @ 12:09:17
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0