Ny dag nya möjligheter..



Yeah right..



Borde heta ny dag ny ångest. Hela den här dagen känns redan jävligt fel och jag hoppas verkligen det kan vända på något magiskt jävla sätt. Allt började med att jag absolut inte ville kliva upp ur min varma säng men ack att jag var tvungen. Sedan så höll jag på att missa bussen och väl på bussen kliver det på femtioelva halvlängdsmän som kacklade värre än en tsunami. Jag var inte glad då, speciellt inte då en envisade med att sitta och ill-glo hela bussresan på mig. Jag mår dåligt. Vill bara lägga mig i min säng under mitt täcke och inte kliva ur den mer idag.

Uppdaterar om min dag magiskt vänder.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Förlåt för sent svar på din kommentar, men det har hänt en del tråkigheter i helgen (finns lite förklarat i dagens inlägg), men nu tänkte jag försöka börja blogga som vanligt igen ♥

2009-10-27 @ 17:26:20
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0