Skitväder with sunshine on top



Skumt jävla väder idag..


Ösregnat hela morgonen typ och nu när jag väl ska skriva om skitvädret då lyser solen litegrann. Konstigt. Just nu sitter jag och låte småkinkig över att alla andra spelar Aion men inte jag. Sjukt snyggaste spelet ever. Men min dator skulle inte palla. Han börjar bli seg och kinkig på mig och skriker efter ett nytt grafikkort och lite mer ram-minne. Sure har ju säkert råd om ett litet tag men dumma är att min dator har AGP-port till grafikkortet. Jobbigt.

Anyway just nu sitter jag och funderar på att hämta frukost lagom till Tobbes match börjar. Ska sitta och kika på online scoringen, hålla lite tummar också för att det ska gå bra. Nej nu ska jag kika runt lite efter billiga grejer till framtiden. Vore ju rätt sjysst att skolprogrammen kunde sluta lagga på min dator också. Aja vi får se.

Tjingeling så länge!





Kommentarer
Postat av: Elina

Åå jag vet, skitjobbigt att berätta för familjen.. För min mamma är silikon = bimbo. Hon grät när jag sa det, pappa sa att han skulle skämmas men nu när dem ser att det absolut inte har ändrat mig är dom helt ok med det :)

Jag har runda gelehallon, 375cc. 3,9cm i profil och 13,4 breda.. Alltså inte så "putiga".

TACK sötnos! Har du bestämt dig för att göra?

2009-10-04 @ 13:41:00
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0