Tack mitt hjärta för all stunder du ger mig <3




Skin skin som den sol du är låt hela världen se ditt vackra leende. ♥



Då sitter/ligger vi här på hotellet igen. Helt okej hotell faktiskt och sjukt snyggt inrett och trevlig personal. Vi fick queensize säng också! Underbart att slippa den där förbannade skarven som blir när man skjuter ihop två sängar. Vad har vi då gjort hittills? Jo det började med att jag kom med tåget 0925 till Sthlm, vad tror ni överraskningen var? Jo min underbara man stod på perrongen och väntade på mig! Underbart. Hehe gissa om vi var trötta efter vi checkat in, båda har stigit upp vid 04 idag. Tog och vilade lite på rummet och sedan bar det ut på stan för shopping! Efter 10 minuter hade Emma ett par nya skor från Stadium, 200 kr extrapris rosa och fina! Sedan blev det två par jeans leggings och ett baslinne på BikBok. Har hittat så mycket sjukt snygga skor så ni anar inte. Ska prova en hel del imorgon när jag har leggings på mig istället för jeans. Med andra ord, prova massvis med stövlar. Gjorde dock en rejäl tabbe idag, jag glömde köpa sminkborttagningstvål. Men ja jag får väl testa med tvål och vatten men eyelinern är ju vattenfast så, haha ibland är jag bra.

Nu på kvällen var vi på bio dessutom, Surrogates med Bruce Willis i huvudrollen. Riktigt bra film, fått höra att den skulle påminna om I.Robot, inte det minsta och flera gånger bättre också. Sjukt bra. Man blir lite rädd när man ser den och blir medveten om att samhället kan spåra ur och bli sådär hemskt. Får ni chansen att se den så gör det.

 


Nu ska vi lägga oss och mysa och se på film. Tagga ny dag med shopping imorgon, haha. Hoppas ni har det bra där hemma.

Pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0