8 timmar senare..



Egentligen har jag värsta topicen - låt barn vara barn. Och massa att skriva om angående ämnet.



Men jag tror att vi sparar det tills senare eller om jag råkar bli arg eller sur så jag har något sätt att avreagera mig på typ. Istället sitter vi och planerar inför morgondagen och Kennys 20årsfest. Kommer bli nice det här! Va faen ska man ha på sig också? Oh shit det är väl vad jag får tänka på ikväll och självklart tagga för morgondagens match 0930 mot BK Stjärnan, kom gärna och heja!

Så jävla meningsfullt imorse, åkte in till skolan och var framme runt 1000, gjorde det jag skulle. Vid 1020 hade jag gjort klart allt och skickat in det. Bravo. Det var bara sitta och vänta en hel timme på att det skulle gå en buss och åka med den hem. Sedan dess så har vi bara handlat och käkat mat och handlat. Nu ska jag sätta mig och se någon tråkig dokumentär eller någon serie.


Tjingeling så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0