Ännu en dag avklarad..



Och det närmar sig mer och mer oktober



Kan ni förstå att jag längtar? Nej det kan ni inte för ni vet ju knappt vad som händer, hihi. Usch nu är jag sådär hemlig igen, shame on me! Anyway jag är jävligt trött, host ovanligt host. Haha det var för övrigt kul att läsa Aftonbladet idag, stod både om Kommisarien och havet som jag har kritiserat i bloggen och om hur fake Kändisdjungeln är. Roande kan man säga. Och dessutom snackade de om Svenska Hollywoodfruar på P3. Där blev jag dock lite sur, vilken jävla uppfattning hade de fått om programmet då? De satt och babblade massa om att kvinnorna är perfektionister och vi får följa deras perfekta liv. Men de nämnde bara Anna Anka och Maria Montazami och vilka perfektionister de var. Glömde de bort att titta på hela serien och missade Agnes Nicole? Fattar verkligen inte. Tycker verkligen inte om kvällspasset i P3, kanske för att jag jämför för mycket med morgonpasset. Inget slår morgonpasset i P3! Nu har jag hyllat morgonpasset så många gånger på Facebook så nu får det bli i bloggen också! Ack som jag avgudar Kodjo, hans humor är perfekt och han är så störtskön med sina kommentarer och ljud.

Förstår ni hur folk måste titta på mig när jag sitter på en tyst buss och bara skrattar för mig själv? Sen så har ju P3 verkligen lyckats med att para ihop tre asbra radiopratare överhuvudtaget. Först trodde jag Martina var den mer seriösa ledaren i programmet men jävlar va den kvinnan kan lägga rätt kommentarer i rätt tillfälle, också så störtskön humor. Hanna är skön på sitt egna vis, lite sådär halvslö men rolig som fan. Ah jisses vad jag älskar att lyssna på morgonpasset i P3 på bussen in till Eksjö. Tack P3!

Sen så måste jag ju påpeka att jag går i en sådan jävla skön klass också, ja vi gillar er 3D också men comp är lite bättre. Philip har lätt förgyllt min dag idag! Så som vi har skrattat åt våra fula saker i Maya, åt dumma internetgrejer, åt bögkonversationer på msn och allt annat som de andra tyckt vart skittråkigt. Haha så jävla bäst. Tror jag kommer trivas rätt bra. Nu ska jag nog sova däremot. Blev aldrig klar med min jävla snögubbe idag så får väl åka in imorgon eller på torsdag en sväng och fixa färdigt det sista. Jag är glad att jag ska bli compare! Maya och jag kommer inte överrens, haha.

Nej shit vad ni får läsa. Have fun, haha. Nattinatti !




Kommentarer
Postat av: M i c k a

nej :D varför ska du sluta läsa min blogg?

2009-09-15 @ 23:09:32
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Becka

Vad väntar du på? Ska ni fölova er eller? :P

2009-09-16 @ 11:15:50
Postat av: Anonym

Självklart becka! Väntar bara på rätt tillfälle ;)

2009-09-16 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0