Bloody sunday



When you came in the air went out..


Varför känns allt så jävla tragiskt för på söndagskvällarna? Alltid samma visa nu för tiden. Eller så är det jag som börjar bli gammal och deprimerad. Vem vet? Försöker trösta mitt depp-humör med att se på True Blood med mor och far, det hjälper sådär. Så fort jag kommer på att säsong inte kommer förrens juni 2010 blir jag nere igen. Efterr detta avsnittet blir det nog att lägga sig direkt. Inte för att jag tror att jag kommer kunna somna men hoppas kan man väl. Nej nu ska jag sluta plåga er med mitt deppande. Inget kul att läsa direkt om man inte är lycklig på andras olycka vill säga. Jaja whatever.. Godnatt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0