Boom boom pow




Ledig dag, fucking nice..



Det är ju tur att man alltid timar och mår som sämst när man väl är ledig. Längesen jag hade så här jävla ont i magen. Vet inte ens varför, stress säger mor cancer säger jag, ehe. "Man ska inte skämta om sådana saker blöehblöeh.." Careface, tänk om det är så att jag har cancer? Va fan säger ni då, då skämtade jag inte! Nej men seriöst måste sluta vara så aggressiv. Ont gör det iallafall och jag vill ha väck det. Hemmakurer mot magont någon? Eller något man ska undvika för att göra det värre? Alla tips av sina slag är välkomna. Nu ska jag hoppa in i en dusch och plaska runt lite var tanken. Heh råkade bli en flamingo-pink slinga i mitt hår igår när jag färgade löshåret. De hade blivit väldigt fesrosa när man jämförde. Jag kan fan inte fokusera när de gör så här ont. Vad är problemet? Känns som mensvärk of doom jag brukade ha fast på fel ställe. Men det vet jag ju att det inte är. Aja ska se om en dusch hjälper..

Tjingeling så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0