Die brain die..


What the fuck?!


What the fuck är en förbannat bra inledning på denna morgonen. Bara titta, what the fuck är min familj någonstans? What the fuck är det för fel på min hjärna?! Hur satan kan man drömma som jag gör? What the fuck är det som krälar i köket??!?!!

Det sista är nog värst, lyckades få upp saken på ett papper och ställde ett glas över det på diskbänken. Skrev en liten fin lapp men om man missar den är man körd, ingen trevlig surprise där inte. Men vart fan är min tjockis-hund? Undra om min syster följde med min mor och tog med sig tjockisen, kanske ska få en diet vad vet jag. Ja alltså hunden inte min syster. Nu funderar jag dock på att käka frukost, vaknade för en liten stund sedan men blev lite äcklad av the thing i köket. Men men life's a bitch.

Tjingeling så länge!


(Ja jag vet att det första what the fuck borde vara where the fuck, men who cares?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0