Fredag



Helg igen då, tiden går fort och vill gillart!



Äntligen går dagarna sådär snabbt igen, som nämnt ovan så är det något positivt. Vill att det ska bli oktober nu nu nu! Struntade helt i skolan idag och var på Core Puls imorse vid 0840 istället med syster. Har ju ändå bara klassråd och filmvisning på fredagar, filmvisningen är dessutom inte ens obligatorisk. Och just idag visades Indiana Jones and the last crusade och jag är inte ett jättefan av Indiana Jones filmerna kan jag ju säga. Men tillbaka till eksjö för mission (läs engelska inte svenska mission!) blir det iallafall. Men det blir om någon eller några timmar i guess.

Får se vad som händer ikväll, lär ju bli lugnt med tank på vår fina bortasväng som vi har imorgon. Usch för att gå upp före 0700. Har glömt bort för tillfället när vi skulle samlas och jag hoppas iallafall det är efter 0600. Och sedan när vi väl är framme i Kumla så får vi roa oss i fyr-banors-hall! Hurra. Jag har inte spelat i en hall med mindre än 8 banor på jag vet inte hur länge. Men det är ju alltid en upplevelse, ehe.

Nej nu ska jag ta och göra något vettigt. Mer update blir väl senare när jag kommit hem efter missonen, får se hur många jag kan omvända. Ehe. Tjingeling på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0