Gäsp..



Gå upp 0700 när man kunde sovit till åtminstone 0800



Vad fan ska man göra då när man först vaknar 0618 och känner sig pigg? Var nog mest rädd för att sova för länge idag och då vaknar jag konstant och varje gång tror jag att det har gått en timme. Skumt. Uppe iallafall och hade jag skött mig hade jag kunnat vara hemma och sova hela dagen. Men nej det är ju mig vi snackar om, hallå? Mästarnas mästare på att skjuta upp saker, ja då får man ta det sen helt enkelt. Bara jag blir klar så är jag nöjd. Vad som är skumt med att jag alltid skjuter upp saker är att jag alltid finner bortförklaringar för det. Vilka som jag sen tror blindt på och går efter det. Fan vad du suger Emma. Det vart lite jobbigt att somna inatt men till slut gav det med sig. Men är ändå inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Aja nu måste jag sminka mig och käka frukost, tåget går 0919.

Tjingeling så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0