Godermorgon



Miwhp underbar morgon.



Vaknade dock på ett jävligt skumt sätt. Så som jag uppfattade det hela så drömde jag och i drömmen blev jag livrädd för en fluga som flög förbi och ryckte till så att jag vaknade. Och helt plötsligt så fick jag för mig att jag hade fått sms. Vilket jag hade. Därför antar jag att jag vaknade av vibrationerna från smset vilket min fina hjärna förvrängde och slängde in i drömmen åt mig. Eller något i den stilen. Älsklingen ringde typ 5 minuter efter jag svarat på hans sms. Vi pratade en stund och sedan jobbade han lite och ringde igen. Massa mysigt att prata med dig ♥

Nu är strax kattbilderna på g. Men jag funderar på att duscha först, det kliar djävulskt idag. (Ja jag har löss eller något, ehe *big irony-face*) Ja det får bli en dusch först för att fräscha till mig.

Tjingeling så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0