Godmorgon bloggen



Skönt att sova riktigt länge idag..


Hittills så går allt än så länge enligt planerna, sovit ut mycket för att orka vara vaken ikväll - check!
Jag tänker ju till lite iallafall. Mer synd om de som spelat vid 0900 imorse och ska spela vid 2100 ikväll också, lagom trött då liksom. Jag själv kände att jag behövde stanna uppe igår när man går och lägger sig vid 2200 i vanliga fall. Ja jag var ju trött som fan vid 23 igår, men det var bara att dricka cola och se True Blood! Nu vaknade jag vid typ 1110 eller något och det blir nog att sova en sväng på eftermiddagen också. Man är ju inte dum.

Nu sitter jag här och tittar och hejar på när min älskling spelar i Gävle. Förutom några få slag spelar han riktigt bra (ser det ut som via datorn iallafall) Svårt att säga om någon spelar bra när man bara ser slagen på en scoring. Kan ju likaväl vara 4 vänsterstrike eller någon trevligt vältning som träffade dundertunt. Men men jag håller tummarna för Tobbe ♥, trots att det står BK Shure på honom, haha. Kul att Pontus spelade så bra också i Gävle.

Nu funderar jag på att snart ställa mig i en dusch och bara ta det lugnt. Se lite serier och film kanske. Just det ja måste kolla idol också, missade av någon anledning Idol igår. Och jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde istället, inte syster heller. Haha.

Aja tjingeling så länge!

Glöm inte hålla tummarna 2100 ikväll för mig





Jag och älskling i Finland, JuniorEM 2008

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Men du vet nte vad han jobbar som?

och ja, han existerar!



kram

2009-09-26 @ 13:04:18
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejar på dig trots att det står högland också!

2009-09-27 @ 00:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0