Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser



Helt klart sevärd film.


Men är fortfarande mer avundsjuk på min man som är och ser Flickan som lekte med elden med sin bror. Men denna filmen var helt okej, den är ju svensk också. Riktigt bra skådespeleri och bra scener. Lite saker var väl halv-b men i helhet helt klart värt att se. Inte för att Jakob Eklund är en stor favorit och den andre komedi-nissen är fan ännu värre så såg man igenom nästan hela två timmarna. Jag får väl erkänna att datorn åkte fram lite ibland för att kolla upp grejer då det inte hände något jätteviktigt, man förstod ju ändå. Imorgon kanske det blir nästa film, Vapenbröder. Vi får se, vill gå på bio så snart som möjligt ju!

Nu blir det sängen för min del, ska bara borsta tänderna sen är jag på dejt med mina kuddar. Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi jodå den var bra :D

2009-09-21 @ 10:22:59
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0