Little bird

Little bird, little bird, little bird
How are you feeling?
Like _ quarantine
Pearly whites, touch down smile
Haps and creases round the eyes


Redan kväll och jag har inte gjort ett skit sedan jag kom hem. Nu ska jag dock ta fram ritplattan och dona lite i photoshop med uppgiften och se om jag kan bli nöjd, ska testa skissa lite också som nissen gjorde. Hans "ful-snabba" skiss över landskapet med slottet kommer jag nog aldrig någonsin överträffa hur duktig jag än blir. Ska nog först bara slänga ihop de ny-tvättade kläderna. Om jag orkar, de ligger ju alltid kvar. Nej usch är inte på humör. Hejdå.



(ja det är ett ord istället för _ men hör fan inte vad hon sjunger och inte lyrics heller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0