My bad..



Dålig bloggande idag kan man ju lugnt säga..


My bad har haft full rulle hela dagen känns det som. La mig på tok för sent igår! Men det var det värt. Men ikväll blir de ändring ska sova om 20 minuter om allt går enligt planerna. Idag fyllde syster år som sagt och jag var trött djur i skolan. Orkade knappt lyssna på något som sades. Det betyder trubbel imorgon när vi helst skulle vara med på de flesta kortkommandona. Aja får skylla mig själv. Direkt när jag kom hem från Eksjö plockade syster upp mig på stationen och vi åkte för att hämta farmor och mormor, sen vart det fika och tjöt och sedan fick vi följa med till katthemmet! Alltid lika tokmysigt och bra! 9! kattungar är de uppe i nu. 10 med lillen i 3an och 11 med minstingen. Underbart söta ska ni veta.




Här är sötaste Oskar som jag planerar att ta med mig hem

Sen så har vi Oskars syskon Pelle och Dennis, tyvärr är dem tingade annars hade jag lätt flyttat för deras skull och tagit hem alla tre. Bedårande är vad de är. Iof är de flesta katter de men ouff dessa är i särklass. Ena stunden gosiga.com och nästa är det tigerjakt i brorsans svans. Miwh!


Pelle och Dennis, klättertigrarna


Ne ni får fler bilder imorgon, tog en del med mors kamera också och måste hålla min deadline.

Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0