Pigg & vaken..




Någon mer där ute som är lika pigg som jag?


Känns lite hårt att behöva kliva upp 0630 en lördagmorgon. Men bättre att ha en tidig match så man slipper få hela lördagen förstörd. Strax ska vi åka till Malin för att ha en Höglandsfrukost där, trevligt trevligt. Sedan börjar vi spela vid 0930 och efter det är det bara hem och byta kläder och sedan dra in till Jkpg. Det är väl hur min dag ser ut i princip. Söndag blir nog bara vila skulle jag gissa på, haha. Men det är ju kul när det går bra för andra. Nu ska jag klä på mig de sista men borsta tänder först. Så slipper jag tandkrämsmaken för mycket. Usch.

Aja tjingeling så länge hörs nog tidigast imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0