Skäms Emma ..




Nu vart det sådär dåligt med uppdatering igen i bloggen.. ja jag skäms!


Anledningen till denna hemska sak är att på morgonen är jag på tok för trött för att blogga, i skolan hinner jag knappt med det som egentligen ska hända för att jag sitter och matar ihjäl Hymfen på Facebook så han växer och blir stor tjock panda och när jag kommer hinner jag inte eller är på tok för trött. Jag lovar inte att jag ska skärpa mig för det vet jag att jag inte kan hålla.

Dagen i all ära har varit tröttsam, frustrerande, motiverande, uttråkande, hurtigt och allmänt okej. I skolan har vi börjat med Shake och Andreas håller förbannat hög fart vill jag lova. Tror vi gick igenom 4 olika saker idag och kommer knappt ihåg en tredjedel ens. Huva. Inlämningsuppgiften till torsdag har jag dock kommit igång med och är halvvägs iallafall.

Hurtigt blev de fram till alldeles nyss då jag drog med mor och syster på Core på Friskvårdshuset, så jäkla skönt att få träna och träna massa olika saker. I like. På fredag morgon ska syster och jag på Core Puls och mor och syster ska på Yoga/Pilates imorgon, jag är i Jkpg då så jag kan inte följa med annars hade jag lätt prövat Bodycombat. Men den får vänta tills jag har skaffat mitt riktiga träningskort för nu är jag övertygad om att jag kommer göra det. Hrr känns som det är dags att spela någon tävling så jag kan vinna in lite cash, börjar bli minus på kontot, och värre blir det. I och för sig kommer ju bidraget om lite mer än två veckor och så länge kan det väl vara lite eko på kontot. Vilket det nog ändå inte blir för jag är bara äckligt snål.

Aja nu har ni väl haft att läsa? Jag är iallafall dödstrött och ska ner och dricka lite blåbärssoppa och sedan ta en dusch. Får se om jag lägger mig och kollar på tv i sängen tidigt eller läser eller något och bara tar det lugnt. Ska in till skolan en sväng på förmiddagen för att fixa färdigt uppgiften men blir väl lite på torsdag också när jag ändå ska in dit. Vi får se. Nu ska jag lägga av, sorry!


Puss och godnatt på er!




Core med pilatesboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0