Söndag



Vilket betyder en slappsöndag ..


Fy satan så trött jag var när vi kom hem igår, vi var hemma i Nässjö strax före 2200. Det var kanske inte jättekul att bara komma hem med 1 utav 4 poäng men självklart bättre än 0. Att spela i Kumla var ju ganska special så där har jag inte en enda kommentar överhuvudtaget. Trots att jag var totalt sämst så spelade vi 1 oavgjord, förlorade 1 och tog 2 poäng. Det måste ju ändå vara ganska bra? Aja i Karlskoga var spelet roligare, trodde jag. När jag väl kom ner på banorna för att börja spela hittade jag inte ett jävla skit någonstans. Det bara gled och gled och gled. Såg ju att hemmalaget spelade curling eller liknande också. Vi hade en stark första serie då vi tog 4-1, andra serien blev en 3-2 till oss. Sen i tredjeserien har jag ingen aning om vad som hände. Jag och Maria tappade vårt bord med 11 poäng, mor och Yvonne sitt bord med 1! p. Snacka om att man kan hitta käglor lite överallt i den serien. Inför serie fyra stod den 7-8 och vi hade hela tiden 2 bord + totalen men till slut blev det för mycket diff på bord 1 och 2 så våra -118 och bord 3:s -6 räckte inte alls till och vi förlorade totalen med 15. Det sög rejält måste jag säga. Men hellre 1 poäng trots allt än inget med oss hem.


Upptäckte nyss den här sidan http://www.gratisbio.se/ , är det jag som är efter eller? Eller är det något som folk sysslar med och som är bra? Läst positivt om det här och var så kanske man borde slå till och testa också? Ska iallafall in och läsa om det nu och se vad jag kan göra. Liksom gratis bio låter ju inte helt fel!

Vad kul förresten att vissa av er lämnade en kommentar om att ni läser! Fast 3 utav ~20 kanske inte är godkänt? Vad vet jag alltid kul att veta iallafall!

Nu ska jag ner och fixa frukost jag är en hungrig varg. Mer update senare!

Tjingeling på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0