Still no good..


Usch mår fortfarande inge bra alls..


Har huvudvärk sedan igårkväll. Fick sådant cewpe-migrän-anfall på kvällen. Kändes som om skallen skulle sprängas på mig. Tog en alvedon forte och satt i duschen ett tag, försökta slappna av. Gick inge vidare så bestämde mig för att sova istället. När jag ligger och det är som värst och jag försöker sova så börjar det ösregna. Det smattrar så in i helvete mot mitt fönster. De med migrän vet hur ont det gör och vet hur känslig man blir för ljud. Inte kul att försöka sova när det toksmattrade mot fönstret inte. Men till slut somnade jag, vaknade 0806 och hade inga planer på att stressa till skolan. Messade en i min grupp i klassen att jag inte mådde bra idag heller och fick till svar att det var lugnt. Sjysst klass man har. Iallafall så läste jag nyss igenom inlämningen som vi har till på torsdag 1800, grejen är att jag inte hittade de 400 bilder som vi ska välja ut 3 st utav. Utan de ligger på skolans server, alltså måste jag bege mig till skolan imorgon så jag kan fixa den där uppgiften. Suck. Det är väl bara att göra det antar jag.

Såg nyss Saw V med min syster, tung film. Hade hoppat över III & IV men det kändes som det inte gjorde något, iof fick man ju se gamla platser och sådär men det var ju rätt lugnt ändå. Särslut, hatar när filmer slutar sådär. Men det ska ju tydligen komma en Saw VI så kanske därför. Undra hur länge man kan hålla på tills det blir tjötigt. Who knows. Saw VI trailer



Tydligen så är det minst 7 filmer och Dr Gordon, är inte det killen från första filmen i badrummet? Får kolla det på imdb sedan. Nu ska jag hitta på något att göra så som att bädda min säng t.ex så jag inte gör som alltid ch glömmer och måste bädda när jag ska sova, jag hatar det.

Tjingeling så länge!




Humor för de som kan ta det, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0