Trött och slö..



Blä jag lyckades somna i soffan när vi kollade på film.



Nu mår jag urkpåburk. Funderar på att ställa mig i en dusch bara för att mjukna upp lite och bli av med det onda. Ont i varenda muskel och i huvudet, men brukar bli så om jag somnar. Får ju skylla mig själv helt enkelt.
Men först ska vi ladda upp bilder! Hihi.


Inte världens bästa när de är ihoplagda så här. Men ni ser ju helheten hur söta de är. Ge mig Pipisen. Ja det är katten som sitter på min rygg på de censurerade bilderna, haha. Underbar. Tror han satt på min rygg 4-5 gånger igår. Varför? Ja han ville tydligen vara där, myskatt. Satan nu fick jag ju inte med när lillskiten biter mig i låret, den är suddig så ha överseende han kom för nära helt enkelt, haha.


Ser ni hur han verkligen hugger in i mitt lår och klorna är fastspända i jeansen för ett stadigt grepp! Haha vilde. Nu blir det en mysdusch för mig för att piggna till. Sen så är det träning ikväll med brudarna. Kulkul.

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Exaaakt ;)

kram

2009-09-17 @ 21:16:44
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0