051209



Ja jag vet hur dålig jag har vart att uppdatera med nya bilder på mig själv och så..



Men för tillfället så tar jag inte längre mycket kort på mig, kan få vissa dagar som idag då. Då man känner sig lite extra nöjd med sminket eller håret eller kanske klädvalet. För min del så var det nog sminket, lite håret också. Känns så sjukt bra att så många tycker att jag passar i det. Ni ska få en bild jag lovar!

Idag då så var jag syster och mor i Jönköping och handlade lite, dock var det så sjukt mycket folk! Usch. Kändes som om jag bara var i typ 3 affärer vilket nog är sant. Dock blåste jag 500 spänn, på skor. Fiiina skor. Tänker nog inte visa bilden som de har på nätet för på den ser skorna sjukt fula ut. Men i verkligheten, mijau! Köpte nytt nässpray också, tack och lov det funkar! Ingen allergichock och kliande. Skönt som fan.



För övrigt är det rätt gött att nysa.. Tjingeling så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0