Godmorgon



Sovit gott inatt? Jag tror att jag har gjort det, det enda negativa är att nysningarna har satt igång nu igen på morgonen. Får ta och göra något åt det snart. För övrigt har jag inte så mycket att säga nu så här tidigt, knappt några som är vakna, haha. Får väl sätta mig med lite aim_map eller något.

Däremot tänker jag iallafall påpeka att ni bör besöka den här bloggen! Varför är jag inte riktigt säker på men jag gillar det som killen skriver och jag tokälskar bilderna som han tar! Kanske gillar jag bloggen för att han påminner lite om mig själv. Vem vet gör ett besök iallafall.

 

Bilderna tillhör Magnus Svensson

 

Hoppas det var okej att jag printade och la upp här, slå mig på fingrarna annars. Aja besök både bloggen och studion genom att klicka på orden.

 

Tjingeling så länge!

 

 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Känner igen det där med att nysa på morgonen :S

2009-12-04 @ 11:46:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Maz

Helt ok du snodde det ;) Kul du gillar bloggen. GÖTT du är med och tävlar dessutom!

2009-12-07 @ 07:45:20
URL: http://mazstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0