Lördagkväll



Ja då var man hemma igen då efter en dag i Halmstad och Ullared



Fick en del inhandlat i Ullared så det känns helt okej. Bowlingen gick också över förväntan. Var inte riktigt så lätt som jag hade trott att det skulle vara men jag är förbannat nöjd med min insats förutom två skitserier. I tredje serien gjorde jag dessutom 279, satan vad jag hatar 10:e rutan, 10an på smäll, KUL! Nej det var det inte men efteråt var det ändå kul att göra 279, vilket var bra för serien efter fick jag EN strike på hela serien och gör 155. Ehe.. Jag slutade iallafall på 1695 vilket jag ligger 5:a på för tillfället, 12 till final. Hade jag inte missat så mycket som jag gjorde hade det ju såklart blivit ännu mer men jag är nöjd ändå. Dock blir det spärrträning i veckan!

Nu ska vi se på film, Death Sentence. Har redan sett den en gång med Tobbe men den var ju så bra så jag kan se den igen. Tjingeling på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0