9 juli 2oo9

Slö-dag med stort s..



Hur fan kan man vara så seg? Vaknade tidigare idag än vanligt, runt 10. Ja det är tidigt speciellt när jag fick för mig att klockan bara var 8 på morgonen. Då vart man rätt sne när man sedan såg att klockan var 10. Men det är ju tidigare än att vakna nu iallafall, haha. Kanske man ska ta sig en dusch snart och måste rengöra min conch, den får inte bli infekterad. Kanske punkteras igen snart vem vet. Undra vilket spel päronen lär få. Men som min far sa, han störs inte så länge det är i öronen. Men skulle jag vilja pierca mig i ansiktet tror jag inte heller att de skulle hindra mig bara för att de tycker som de gör. Senast vi hade diskussionen var jag inte ens 18 så. Men nu är det så att jag inte vill pierca mig på andra ställen, jag kan ju råka se kanylen *rysa*

Anyway vad ska man hitta på när det är pissigt väder. Igår kunde man åtminstone promenera trots vädret, men inte idag inte huva. Ne have it nice hoppas andra har finare väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0